Citroën mění svou obchodní strategii

Automobilka Citroën vystřídala svou obchodní strategii. Místo agresivní slevové politiky nyní nabízí stylové luxusní vozy. A to zabírá.

Je to poměrně zajímavý obrat, nebo chcete-li, rozšíření portfolia. Ještě donedávna byla doménou francouzského Citroënu agresivní slevová politika.

Teď se zdá, že se značka mnohem více než kdy v nedávné minulosti zaměřuje na méně praktická auta a klade důraz na styl, eleganci a prožitek. Jasným a čerstvým důkazem může být například Citroën DS3 Cabrio, který byl právě uveden na český trh.

Automobilka prodala dosud více než čtyřicet tisíc modelů řady DS, u nás to bylo na 420 aut, a ofenziva této sub-značky pokračuje. I proto, že podle vyjádření ředitele Citroënu ČR, Sébastiena Vandelle, se prodejci v Čechách nebojí investovat nemalé prostředky do výstavby samostatných prodejních míst DS, oddělených od showroomů klasických Citroënů. Aktuálně zde máme také koncept Wild Rubis, který v Šanghaji předznamenal nové, rychle se blížící SUV řady DS. A jasný cíl prosadit luxusní modely dokládá také DS Tour, která se rozjíždí napříč českými městy.

Povinné ručení online: neobíhejte pojišťovny a nezvěte si domů pojišťovací poradce? Využijte sjednání povinného ručení online přes internet. Ušetříte drahocenný čas, v kalkulátoru pojištění naleznete optimální sazbu pro vaše vozidlo a navíc výrazně ušetříte.

V rámci této akce Citroën v jednotlivých metropolích nabídne kompletní řadu DS na jednom místě s možností testovacích jízd, osobního přístupu při prezentaci modelů i značky DS jako takové, a pokusí se upevnit postavení svých luxusních modelových řad na tuzemnském trhu.